donderdag 31 augustus 2017

Bloghop Team Utopia Herfst/Winter catalogus

Stampin' Up! bestellen 1 september

Vandaag hebben we weer een bloghop met Team Utopia.
Met de nieuwe catalogus in aantocht gaan we jullie een heleboel verschillende Stampin' Up! producten laten zien. Ik ben benieuwd wat op jullie verlanglijstje staat/bijkomt na de hop!

Start je hier en wil je alle inspiratie wel even bekijken?
Deze bloghop start bij organisatrice Trynstje
Laat je weten wat je ervan vindt? We hebben hard voor jullie gewerkt en we houden wel van een reactie.

Veel plezier!

Ik maakte met de Brightly Lit Bundel deze klassiek moderne kaart. 
Klassiek omdat je zo'n lantaarnpaal nergens meer tegenkomt en modern omdat het lekker wit en strak is.

De lijst met benodigdheden vindt je onderaan mijn blog.
De lantaarnpaal is dubbel uitgesneden en alle delen zijn dus dubbel geplakt. En zonder mijn Die Brush had ik die stansjes er NOOIT zo snel en heel uitgekregen. Echt een MUST-HAVE!! Zet hem aub op je lijst als je hem nog niet hebt. (Die €15,25 maken je ook niet meer armer) Zo kon er mooi licht in en lijkt de lantaarnpaal net wat echter. Aan de lantaarnpaal heb ik een Kerstwens gehangen en natuurlijk niet te vergeten een kersttakje (uit de Christmas Staircase dies). Misschien is het wel mistle toe...want ik wil wel een kusje... 



Mocht iemand dat gebruik niet kennen. De mistletoe is een Amerikaanse kersttraditie. Onder de maretak (mistletoe) mag je iemand kussen die dan niet mag protesteren. Vanuit dit oude gebruik is de romantische traditie ontstaan om je lief tijdens de Kerstdagen onder de mistletoe te zoenen, als teken van liefde. En dat is uiteindelijk toch waar het tijdens de Kerstdagen om gaat, welk geloof je al dan niet aanhangt, Liefde.



Vinden jullie mijn lantaarnpaal naast de kaart niet geweldig!
Hij blijft nog staan ook, jammer genoeg viel me later in dat de stans met de 3 "bekertjes" in de set de verlichting is. GRINNIK! Dat weten jullie dan alvast al.

Op naar de volgende inspirerende projecten van Yvonne van Bruggen: 

Had jij graag een exemplaar van de Herfst/Winter catalogus?
Stuur me een berichtje en ik zorg dat ie jouw kant uitkomt!

Bedankt voor het langshoppen
En wil je hier vaker inspiratie zoeken? Word dan volger van mijn blog (rechter zijbalk) of Facebook

Liefs uit Geleen

Miranda Mols







Product List
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00

12 opmerkingen:

Marlieke zei

Ook een set die mij niet meteen was opgevallen. Maar je kunt er veel leuks mee dus. Die losse lantaarnpaal aan de zijkant is geniaal :-)

SoStampFul zei

Een kusje voor jou, je bent een SUper team mama dus dik verdient! Dankjewel dat je weer meedoet, waardeer ik enorm! O en een erg leuke kaart, heel verrassend dat een niet traditioneel kerstkaart met een klassieke lantaarn toch de warmte van kerst weergeeft.

Henny Van Den Heuvel zei

Leuk!

Yvonne van Bruggen zei

Gaaf Miranda!! Deze kaart bewijst maar weer hoe goed je met CAS kaarten bent!! x

Unknown zei

De lantaarn met de kersttakjes is een leuke combi. En die lampjes.. Ik zie een LED variant aankomen... 😃

manon's kaartenhoekje zei

wow wat een super mooie kaart miranda, echt gaaff gedaan zo zeg, wat een idee weer.... en ik denk dat er nog een versie komt met de lampies waar ik dan weer benieuwd naar ben is hoe leuk die weer gaat worden.

succes met de hop, ik hop nog eventjes door

groetjes manon

Rosina zei

heel mooi dit kaartje Miranda...wat een geweldig nieuwe stempeltjes zijn er weer uitgekomen...
groetjes Rosina

Je@net zei

Hé...wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt, Miranda!

Gerrina zei

Leuk hoe je met het spelen van licht er een heel ander uiterlijk aan geeft! Groetjes, Gerrina

Daphne Coers zei

Wat een leukerd, deze kaart.
En ja.......dat is inderdaad de verlichting, hihi.

Marjan Küppers zei

Errug leuke kaart met die mooie lantaarnpaal en het leuke uithangbordje!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Dat kaartje met het uithangbord is heel erg gaaf. En ook die lantaarnpaal is geweldig. De set was me nog niet op gevallen. Maar jij zet hem gelukkig wel in de spotlights. Groetjes, Ingrid.