woensdag 6 december 2017

Stormy

Stampin' Up! bestellen 11 december

Ja, lach maar, alweer een panda. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Toen ik deze panda zag moest ik denken aan een storm en dat hij werd meegesleurd. Op een goede manier. Dus dat je iets leuks gaat meemaken en dan in een wervelstorm van nieuwigheden terecht komt. Nou ja, zoiets... En dus verwerkte ik dat in een kaart. Onze Marbled stempel is daar perfect voor.


En bij CASology is toevallig een challenge waar het codewoord Stormy is. Past perfect zou ik zeggen. Nu aan de slag, ik ben van plan om een heleboel kerstkaarten te maken vandaag. Ben benieuwd...

Fijne dag!

Miranda Mols

Deze Panda set is GRATIS bij een bestelling van €60 vanaf 3 januari.
Of je stapt vandaag nog bij me in het team, dan heb je deze geweldige set al vóór 3 januari! Mail me...

Groetjes
Miranda Mols



                    Product Lijst
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

8 opmerkingen:

Je@net zei

Oooh...die achtergrond is gaaf en wat een super leuke kaart heb je er zo mee gemaakt, Miranda!

Alma Heijenk zei

haha, wat een leuke kaart!!
succes met het maken van kerstkaarten

Sieneke zei

Weer een hele leuke kaart met een panda! Ik vind hem super.

Ellen zei

Gaaf, jouw stormy panda!

Danielle zei

Heel leuk gedaan!! Mooi is die achtergrond.....

Sherrie M. zei

Wow Miranda! What a beautiful background for your fun panda. So glad you joined us at CASology this week.

Rachel Bergfeld zei

That background is fabulous! Thanks for playing along with CASology!

Melissa zei

This is such a sweet card! I just love that marbled background! It adds wonderful movement!
Thanks so much for joining us over at CASology! :)