zaterdag 2 december 2017

Caroling Panda

Stampin' Up! bestellen 6 december

Heb je mijn Stampin Utopia nieuwsbrief gelezen?

Meld je er nu voor aan en mis geen nieuwtjes en aanbiedingen meer

 En weer een kerstkaartje. Sinterklaas is bijna jarig en daarna moeten al vlug de kerstkaarten op de post. En ik lig ver achter...


Ik gebruikte dezelfde basis als dit kaartje. Ik heb er nog een paar gemaakt, dus er komt nog meer. Deze keer met de Party Pandas. Daar wilde ik wat mee. Het beertje heeft zijn mond dicht en een envelop in de hand. Maar toen bedacht ik me een kerstliedjes zingende panda. Streep door het midden van de envelop en hop je hebt een boekje. En toen de mond getekend zodat het lijkt alsof hij aan het zingen is. Past perfect bij het achtergrond papier. 

Deze panda set krijg je vanaf 3 januari tijdens SALE-A-BRATION bij €60 aan Stampin' Up! producten. 1 van de vele gratis producten die je kunt kiezen.

Heb je nog geen catalogus?
Mail me (klik op het envelopje) en ik stuur een exemplaar naar je toe*.

Groetjes
Miranda Mols

OVER 2 DAGEN START CRAZY FOR CAS!




                    Produkt Lijst
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

10 opmerkingen:

Alma Heijenk zei

hahaha, wat een leuke oplossing heb je bedacht voor de zingende panda. en dan die hulst blaadjes bij zijn oor...

Je@net zei

Wat een leuk en origineel kaartje heb je zo gemaakt, Miranda!

Marjan Küppers zei

Gaaf kaartje, Miranda! Leuke oorbel heeft ie :)

Sieneke zei

Wat een super leuk kaartje.

Ellen zei

Wat goed zeg, dat je de panda aan het zingen hebt gekregen! Origineel kerstkaartje.

GerJanne zei

Lief zeg! Mooi zo met die achtergrond. EN ik ben zo benieuwd naar maandag. Wachten duurt lang...
GerJanne

Gerrina zei

Gaaf hoe je met die kleine aanpassingen een heel andere beer krijgt! Fijn weekend!

Margot zei

Geweldig!

manon's kaartenhoekje zei

super gaafff kaartje geworden miranda. en oh wat is die schattig he had hem al gezien heeft een hoge heb gehalte dat panda beertje lol uit de sab catalogus met nog wat andere

groetjes
manon

Iefje Ceulemans zei

Wat een grappige kaart: een zingende panda, hoe bedenk je het LOL! Grtjs, Iefje