maandag 13 november 2017

Stampin' Up! Onstage '17 Verslag

Stampin' Up! bestellen 20 november

Stampin' Up! Onstage 2017 


Verslag van het mooiste stampin' Up! event in 2017

Het begon met een rit naar de carpool plaats in Nederweert, alwaar ik teamgenootje Thea ophaalde voor de lange rit naar Utrecht. Niet zo lang als je gezellig kunt kletsen.
We kwamen Utrecht binnen en wat zagen we daar:

een dubbele regenboog! We zeiden al dat dit vast 2 bijzondere dagen zouden worden.
En dat werden het!

Aangekomen, de koffers naar de kamer gebracht en ons klaar gemaakt voor CentreStage.
Dat is een speciale avond voor Silver Elite demo's. Dames die dus al wat meer hebben bereikt. Je wordt dan verwend met een extra stempelset, tas en een dit keer een T-Shirt.
  Erg gezellige avond. Het eten was weer niks voor mij. 
De pompoen tomatensoep, niet mijn ding. Het hoofdgerecht was op zich prima, allleen ik haar aardappelpuree, blegh. En het eten was niet warm (iets met dat er geen keuken was in de buurt van de zaal waar we zaten en dat er een alternatief was bedacht.)
Zelfs het toetje was niet lekker. ik haat chocolademousse en het toetje was niet koud. Ja, ik weet het...ik ben een pikkerd. LOL.
 Maar ik wist er nog wel iets leuks van het toetje te maken voordat ze het weer ophaalden.




















Gelukkig hadden Thea en ik al patat met snacks gegeten van te voren. Dus mijn buikje zat vol. We zaten met 8 Utopianen aan een tafel. Dus 7 meiden uit mijn team die mee mochten naar Centre Stage, daar ben ik echt wel trots op. Het was een gezellige avond.

Daarna ging ik met Thea terug naar het hotel.
Ik had een kamer samen met Sylvia, een collega uit een ander team. We kwamen er toevallig op uit dat dat het enige vrije hotel was en bedachten dat we de kosten wel konden delen. We namen daarom een luxere kamer, zalig. 

 

En wat hadden we een uurtje lol voor we gingen slapen. Lekker nog even door de catalogus bladeren en alles keuren. Er staat weer een hoop moois in, hou je maar vast.
'S morgens hadden we een lekker ontbijtje...

Kun je raden wat ik at? Grinnik..

Voor de mensen die me kennen, die weten het wel...

Een broodje Nutella!



Toen op naar Onstage. 
225 kwebbelende dames bij elkaar in deze ruimte.


Wat een heerlijke en gezellige sfeer hing er!
Sara trapt altijd af, dan kijken we naar een groot scherm en krijgen LIVE video uit Amerika.
En al snel werden we weer geprezen voor onze prestaties...
Hier een foto van de Top 5 Sales (verkoop) van Nederland:
V.L.N.R. Margriet, IK, Hélène, Anette, Carmen.  (Damir)                          Bedankt voor de foto Laura Kant!

Ja,ja!!! Dit jaar weer in de prijzen. NUMMER 2!!
WHOOHOO!!

Hiervoor wil ik even een woord van dank richten aan mijn geweldige trouwe klanten, die dat ook dit jaar weer mogelijk maakten voor mij. Dank jullie wel! Ik ben zo dankbaar dat jullie mij elke keer weer het vertrouwen geven om jullie bestelling te verzorgen. En zoals altijd zal er in december weer een heel leuk presentje zitten bij de bestelling die jullie dan doen.

En Margriet, mijn teammaatje...NUMMER 1.
Jullie kennen Margriet van Bij Margriet natuurlijk. Trots als een pauw.

Tot zover verslag 1.
Morgen verslag 2, want ik heb nog veel meer trotse momenten te vertellen! Niet alleen over mezelf maar vooral over mijn Utopia teammaatjes. 

Team Utopia Rocks!!
Het leukste, grootste en positiefste team in Nederland! Daar wil je bij horen.

Groetjes
Miranda Mols

Oh ja....

Nog even een sneak peek...

Want.... weten jullie nog die regenboog die we zagen?

Kijk wat er in de catalogus komt...



Vast speciaal voor mij!
Het was een voorteken.


3 opmerkingen:

Alma Heijenk zei

Die staat zeker nr 1 op je lijstje?

Sieneke zei

Wat weer een heerlijk blog. Kan niet wachten op deel 2. En het kaartje is geweldig!

Marlieke zei

Elke keer als jij weer iets over OnStage post, stuiter ik weer haha. Het was ook zo leuk. Echt, heb lange tijd niet zo genoten. Nogmaals gefeliciteerd en die regenboogkaart is geweldig!