zondag 12 november 2017

So glad!

Stampin' Up! bestellen 20 november

Gisteren kwam ik terug van Stampin' Up! Onstage. Wat een GE-WELDIGE dag!!!!
Een nieuwe catalogus boordevol leuke nieuwe producten. Leuke product presentaties (waarvan 3 dames uit Team Utopia) en een heleboel toppers uit Team Utopia die in de spotlight werden gezet. Echt bijzonder!! TEAM UTOPIA ROCKS! 
Maar later meer over deze geweldige dag. 


Vandaag eens bedankjes. Er zit een Ferrero Rocher in. Deze zijn super simpel om te maken. Voor degenen die van makkelijk houden, hier komen de maten:
 Neem een strook van 15x5,1cm. 
rill op 6,2cm en op 8,8cm. 
(de breedte tussen de ril kun je aanpassen aan hetgeen ertussen komt)
Daarna beide uiteindes ponsen met de Scalloped Tag Topper
En versieren maar!


Ik gebruikte 4 van de laatste nieuwe Stampin' Up! In Color kleuren.

Nu snel verder, ik heb nog veel te doen. Dat krijg je als je 2 dagen van huis bent.
En ik wil nog gaan knutselen, spelen met mijn nieuwe Brother ScanNCut en Max verstappen kijken om 17.00 uur. GO MAX!!

Fijne zondag
Miranda Mols



Product List
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Glue Dots
[103683]
€ 6,50
Clear Block D
[118485]
€ 10,50

7 opmerkingen:

Alma Heijenk zei

fijn dat jullie een fijne dag hebben gehad.
ik ga je projectje ook proberen.
fijne dag verder

Ellen zei

Leuk en simpel, dat klinkt goed! Ziet er gaaf uit. Max ja, gauw naar beneden om ook te kijken :-)

Je@net zei

Wat een leuke bedankjes heb je gemaakt.
En jij bedankt voor de beschrijving. Misschien leuk voor de kerst voor de collega's!

manon's kaartenhoekje zei

oh wat een super leuke projectjes heb je gemaakt.... leuk zeg dat je er bij hebt gezet hoe ze te maken....

super dat jullie zo genoten hebben.... je kan weer terug kijken op een leuke en gezellige dag.

jammer he voor max

groetjes manon

Daphne Coers zei

Hier hou ik wel van, snel en simpel.
Maar.....ze zijn echt super leuk.
Helemaal niks meer aan doen, goed is goed.

Rosina zei

Wat een leuke weggevertjes Miranda....zo mooi in deze vrolijke kleurtjes...

Groetjes Rosina

Iefje Ceulemans zei

Leuke verpakking; die maak ik als tafelversiering voor het kerstdiner! Ik ben benieuwd naar je creaties met je Brother ScanNcut; ik heb er ook eentje maar gebruik hem veel te weinig... Grtjs, Iefje