vrijdag 6 oktober 2017

Video Friday: Fall Season

Stampin' Up! bestellen 10 oktober 
Laatste kans World Card Making Day Acties

Donderdagochtend vertrok ik richting Uden. Daar ben ik 2 dagen bij "De Ronde Tafel" bijeenkomst, samen met 13 andere demonstratrices. We krijgen lunch en diner en lekker ontbijt en ook voor 1 nacht een hotelkamer. Lekker er even uit en samen met de meiden, waarvan er ook een aantal in mijn team zitten. Elk jaar hebben we het over bepaalde zaken omtrent Stampin' Up! Wat we deze keer precies allemaal gaan doen weet ik niet, maar anders dan andere keren moesten we nu iets maken en meenemen. 7 tags. 

Die heb ik meteen gefilmd, want ik vond mijn eerste exemplaar bijzonder mooi. We mochten maken wat we wilden. Dus de keuze was snel gemaakt. Het is herfst en dus werden het "herfstige" tags.

Video Vrijdag presenteert:
Herfstblaadjes

Kijk en geniet:



Als deze post live gaat, zal ik wel aan het ontbijt zitten. Dat betekent spek met roerei bij Van der Valk en versgeperst sinaasappelsap...hmmm
Daarna weer aan het werk tot in de middag, dan nog lunch en weer naar huis.
En dan een weekend bijkomen. Lekker rustig aan.

Fijn weekend!
Miranda Mols

                    Product List
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Clear Block D
[118485]
€ 10,50
Linen Thread
[104199]
€ 5,50

1 opmerking:

Je@net zei

Mooie herfstlabels, Miranda.
En nog een gezellige dag gewenst!