zondag 8 oktober 2017

Stampin' Up! Workshop Embossing Paste

Stampin' Up! bestellen 10 oktober


Eindelijk weer een Workshop bij Stampin Utopia

Werken met Embossing Paste

We maken 3 kaartjes met embossing paste en we gebruiken daar techniekjes voor.

Waar: Meidoornstraat 10, Geleen
Wanneer: Dinsdag 17 oktober
Tijd: 19.30 - 22.00 uur
Kosten: €10
Plaatsen: 8, nog 2
Meenemen: eigen basismateriaal: 
Zoals lijm, dimensionals, schaar, clear blocks
Gezellig zo'n workshop, dus geef je vandaag nog op!

Zie ik je dan!

Groetjes
Miranda Mols

3 opmerkingen:

manon's kaartenhoekje zei

Hallo Miranda

Ik ben je kopje share kwijt op je blog, heb jij enig idee hoe dat kan..

Groetjes Manon

Rosina zei

Leuke aanbieding Miranda, alleen dat is voor mij echt te ver...
in ieder geval succes ermee...

groetjes Rosina

Iefje Ceulemans zei

Mijn handen jeuken al hoor Miranda maar het is echt te ver voor mij. Veel succes met de workshop! Grtjs, Iefje