dinsdag 3 oktober 2017

Marbled Diamonds


Stampin' Up! bestellen 10 oktober

Een simpel kaartje maar met veel effect.
Ik heb de Marbled achtergrond stempel eindelijk toch gekocht. En ben nu verliefd. Om deze te gebruiken met dezelfde kleur als de achtergrond, geeft een geweldig effect, maar het houdt de kaart toch rustig. Het heeft gewoon niet veel nodig.



De binnenkant. Het leuke van de dies in de Eclectic Layers is dat de diamant uit 2 delen bestaat. Doe je alleen de binnenkant dan kun je van een stuk papier een fijne stencil maken en zoals hieronder mooi een diamant sponsen. Leuk idee voor achtergronden ook.


Ik gebruikte de Marbled stempel ook op dit kaartje en werd er zelfs 3de mee bij de Lift Challenge. Heerlijk zo'n ego boost, grinnik.

En nu weer vlug naar mijn knutselzolder, want ik wil kaartjes maken!
Ik heb echt niets meer om te laten zien.

Groetjes
Miranda Mols


Product List
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

4 opmerkingen:

Marlieke zei

Ja joh die Marbled achtergrondstempel is leuk! Je kunt er zoveel mee. Had je die nog niet nee?? Je kaart is 'brilliant'. Heel mooi! En nogmaals gefeliciteerd met je podiumplek bij de Liftchallenge. Superleuk!

Sieneke zei

Ik vond die achtergrond stempel niet iets voor mij, maar nu wel! Wat leuk, op deze manier.

Nancy Soetaert zei

Prachtige kaart
Nancy

GerJanne zei

Hoi Miranda,
Top kaartje. Meer heeft het niet nodig en erg leuk dat je het ' negatief' in de kaart hebt gebruikt.