dinsdag 13 juni 2017

Candle Cars

Stampin' Up! bestellen 21 juni

De jongste op schoolreis naar de speeltuin om de hoek en de oudste voor de allerlaatste keer uitgezwaaid naar Toverland. Allemaal groep 8 mijlpalen dit jaar. Ze zwaaide tot het allerlaatst. Hihi. En de jongste, die gaf ons nog een kus en keek daarna niet meer om. Heerlijk. Geniet maar!

Ik ga dat ook doen, ik ga knutselen!
Bofkont dat ik ben. Maar ik ga niet knutselen voordat ik jullie nog wat moois laat zien.
Een set waarvan ik nooit gedacht had dat ik de auto zou gebruiken. Maar ik vind hem toch bijzonder gaaf. Heerlijk om te kleuren. En dat is goed gelukt, al zeg ik het zelf.

Op de eerste kaart gebruikte ik watercolor papier en mijn blender pen. Ook gebruikte ik masking met de kaarsen, zo lijkt het net of de kaarsen echt in de bak staan. Inspiratie daarvoor heb ik van Pinterest vandaan, maar heb niet onthouden van wie die was.

HLS June: masked the wood part to place the candles

Bij deze kaart heb ik mijn Chameleons weer eens uit de kast gehaald. Blijft heerlijk om daarmee te kleuren. Het resultaat is altijd goed. En jullie weten het...bij mij is het: goed is goed genoeg. Hier gebruikte ik dan weer géén masking technique. Hier gebruikte ik de paperpiecing technique. De achterbak gestempeld op het nieuwe houtpapier, uitgeknipt en met dimensionals opgeplakt.



Tegenwoordig knip ik veel in mijn stempels. Zoals ook dit sentiment. Lekker doormidden geknipt en je kunt er zoveel meer mee. 

Een hele fijne dag!

Miranda Mols


8 opmerkingen:

manon's kaartenhoekje zei

wow miranda schitterend gedaan hoor. gaaf zo die kaarsen in de bak. oh dat is een idee zeg om ze door te knippen... bedankt voor je tip

groetjes manon

Marjan Küppers zei

Superleuk! Gaaf idee die kaarsen achterin het bakkie!

GerJanne zei

Zo, dus jij hebt een hele knutseldag vor jezelf! Heerlijk! EN je kinderen hebben het ook naar hun zin, dus wat wil je nog meer.
Je autokaarten zijn allebei erg leuk! En die kaarsen op weg naar een verjaardag....goed idee!
GerJanne

Je@net zei

Oooh....wat gaaf met die kaarsen achterin. Leuk idee, Miranda!

Marjan Küppers zei

Ik reageer hier even op je opmerking over het maskeren van de bloemen op mijn kaart, omdat je je afvroeg hoe dat dat ging. Ik stempel ze op maskerpapier en knip ze inderdaad uit, een heel precies werkje. Dat plak je over de stempels heen en dan maak je je achtergrondje. Stukjes die toch geen kleur hebben kun je achteraf makkelijk met een waterpenseel en wat inkt wegwerken.

Gerrina zei

Zo is dit wel een hele leuke manier om de auto te gebruiken! Leuke kaarten! Groetjes, Gerrina

Iefje Ceulemans zei

Prachtige kaarten Miranda, ik word zowaar wat jaloers op je mooie 'kleurwerk'! Grapje hoor, grtjs, Iefje

Michelle zei

I love these birthday trucks! Thanks for joining us at Happy Little Stampers!