dinsdag 9 mei 2017

Pre Paid Credit Card voor Stampin' Up! online aankopen




Ik krijg heel veel vragen over mijn Stampin' Up! ONLINE SHOP.

Ik wil mijn Online Shop dan ook graag goed gaan gebruiken! 
Gebruik je de online shop, dan wordt je extra beloond!
Je kunt er niet alleen winkelen wanneer jij zin hebt, 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Je bestelling wordt ook sneller geleverd en ik ben er nog steeds voor al je vragen en eventuele retouren. Ook online spaar je punten EN je ontvangt een kaart met een cadeautje. 

Als je bestelling €20,- of meer is, maar minder dan €200,- EN je gebruikt de Hostess code dan ontvang je een zelfgemaakte kaart met een cadeautje van mij. De code vindt je onder het winkelkarretje aan de linker bovenkant op mijn blog

V: Wat is de betaalmethode?
A: Enkel creditcard

V: Ik heb/wil geen creditcard. 
A: Koop dan een prepaid creditcard*, zeker handig als je online winkelt.
    *!Meer info over prepaid creditcards onderaan.

V: Wat zijn de verzendkosten via de shop?
A: €5,95 per bestelling

V: Hoe lang duurt het verzenden?
A: Meestal 2, maar maximaal 4 werkdagen, levering gaat via UPS

V: Als ik iets verkeerd besteld heb?
A: Dan kunnen we dat achteraf pas oplossen Vraag daarom eerst advies aan mij, en               contoleer goed wat je besteld, voordat je akkoord klikt.

V: Kunnen Belgen ook online shoppen?
A: Voor Belgen is deze shop helaas niet te gebruiken. Je hebt er een Nederlands adres en       een Nederlands rekeningnummer voor nodig.

Zelf heb ik een Skrill prepaid kaart, als ik online iets nodig heb en ik kan niet met iDeal of Paypal betalen, waardeer ik snel op via de Skrill site met iDeal en daarna betaal ik snel en simpel met mijn prepaid credit card.


*Een prepaid creditcard heeft het betaalgemak van een creditcard, zonder de nadelen:
  • Geen BKR toetsing
  • Geen minimaal vereist inkomen
  • Geen oplopende schuld, u kunt alleen zoveel uitgeven als u er zelf op zet
  • Simpel om aan te vragen
Ik schreef de 3 goedkoopste, zonder minimale opwaardering op: 

Skrill (ENGELSE site!)
Opwaarderen met iDeal 1%
Jaarlijkse kosten €10
Na 12 maanden gratis, indien 1x per jaar gebruikt. Anders €2 per maand
Alle Kosten

ICS prepaid (NL Site)
opwaarderen via overschrijving (ABN/ING/Rabo) €0,95 per keer
Jaarlijkse kosten €17,50
Niet gebruikt, geen extra kosten
Alle kosten

DB kaart (NL site)
Opwaarderen met iDeal/overschrijving 1,5% (min. €2)
Jaarlijkse kosten €9,50
Moet elk kwartaal gebruikt worden. Anders €5 per maand
Alle kosten

Money2Go (NL site)
Opwaarderen met iDeal 2% 
Jaarlijkse kosten. Online: 19,95 winkel: €12,95
Moet elk kwartaal gebruikt worden. Anders €2,50 per maand
Alle kosten

*info van de sites jan 2017

Geen opmerkingen: