maandag 20 maart 2017

All Is Glimmer!

Stampin' Up! bestellen 31 maart
Laatste kans Sale-A-Bration!

Vandaag in de hoofdrol een Sale-A-Bration cadeau!
GLIMMER papier 
12 vellen van 6x6" in 3 mooie kleuren.
Dit is 1 van de 14 cadeaus die je gratis kunt kiezen bij aanschaf van €60 aan Stampin' Up! producten.

Ik heb een vlinder uit gestanst en zowel de vlinder als alle kleine deeltjes die uit de vlinder komen gebruikt op deze 2 kaarten.


Op de bovenste kaart heb ik embossing poeder met versamark gebruikt
Op de onderste gewoon zwarte inkt.
In mijn nieuwsbrief van afgelopen kon je lezen hoe ik deze kaarten gemaakt heb.

NIEUWSBRIEF
Wil je op de hoogte blijven van alle Stampin' Up! acties, nieuwtjes en af en toe wat inspiratie als deze in je mailbox vinden, meldt je dan aan voor mijn nieuwsbrief  hier aan de rechterkant van mijn blog of via de balk bovenin. Mijn nieuwsbrief vind je sinds kort wekelijks in je mailbox.


En dan wijs ik nog even op de workshop van 27-28 en 29 maart!
Kaars en kaart, meer info HIER
We leren stempelen op een kaars en maken er een bijpassend kaartje bij!
Ook als je een andere demo hebt, ben je van harte welkom.
Het is een betaalde workshop en er is geen aankoopverplichting.

Groetjes
Miranda Mols


Versamark Pad
[102283]
€ 10,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

3 opmerkingen:

Daphne Coers zei

Wat een gaaf effect joh, met die glitters.
En wat leuk dat je alle deeltjes gebruikt hebt.

Je@net zei

Wat een mooi effect geeft dat, Miranda!

Rosina zei

Mooi kaartje Miranda...heel leuk met dat sprankelend vlindertje erop...

groetjes Rosina